Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia 90 (Rozłucka 11a)
(1)
Wypożyczalnia 40 (Paca 46)
(1)
Wypożyczalnia 110 (Abrahama 10)
(1)
Wypożyczalnia 3 (Waszyngtona 2b)
(3)
Wypożyczalnia 89 (Grochowska 202)
(3)
Czytelnia Naukowa Magazyn (Meissnera 5)
(6)
Autor
Dmochowski Artur (1959- )
(2)
Zybertowicz Andrzej (1954- )
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Dudek Antoni (1966- )
(1)
Fatek Mateusz
(1)
Flis Jarosław (1967- )
(1)
Gadowski Witold (1964- )
(1)
Garapich Andrzej
(1)
Gmyz Cezary (1967- )
(1)
Grzywa Anna
(1)
Górny Grzegorz (1969- )
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Kosson Grzegorz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Majewski Aleksander (1989- )
(1)
Miter Paweł (1985- )
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Pilis Mariusz
(1)
Pyza Marek (1979- )
(1)
Schmidt Włodzimierz (marketing)
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stępowski Robert
(1)
Sumliński Wojciech (1969- )
(1)
Szewczak Janusz (1953- )
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Zielke Mariusz (1971- )
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Marketing
(2)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Etyka biznesu
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kościół katolicki
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Polityka społeczna
(1)
Skandale
(1)
Sytuacja gospodarcza
(1)
Wolność słowa
(1)
Zybertowicz, Andrzej (1954- )
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie polityczne w Polsce
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Publicystyka polska
(4)
Wywiady
(3)
Gazety polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-59150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-58186 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-57428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autor jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany. Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z nich autor opisuje najnowsze trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów na 2030 rok. Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie czytelniku: Jakub Bierzyński Sebastian Hejnowski Paweł Kastory Norbert Ofmański Włodzimierz Schmidt Marki Staniszewski Paweł Trochimiuk Tadeusz Żórawski.
Książka
W koszyku
Polska - kraj absurdów / Janusz Szewczak. - Warszawa : Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2013. - 174 s. ; 21 cm.
Czy jako naród straciliśmy już całkowicie zdrowy osąd i trzeźwość umysłu? Czy świat zwariował, czy też tylko my nie nadążamy za biegiem wydarzeń, za kombinacjami możnych, którzy dzięki pożytecznym idiotom i zwykłym płatnym zdrajcom ogrywają i okradają nas na całego, ku uciesze dyżurnych autorytetów ze studia TVN? Gdzie tak naprawdę dziś jesteśmy jako naród, gospodarka i państwo? Jaka jest kondycja Polski i Polaków? Jaki jest bilans dokonań ostatniego 20-lecia. I wreszcie, jaka jest realna zasobność naszego państwowego skarbca? Na te i inne pytania odpowiedzi szuka Janusz Szewczak w swej najnowszej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-57411 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak działa system społeczny, w którym żyjemy? Kto decyduje o jego kształcie? Jesteśmy tylko jego ofiarami, czy także współtwórcami? Czy stać nas na przenikliwą diagnozę, która sięga istoty rzeczy? Czy tajne służby są przereklamowane, czy może na tyle potężne, by sterować całym systemem? Dzięki jakim instrumentom służby kreują tych, którzy odnoszą sukces, a eliminują innych? Jak media stabilizują system III RP? Jakie tytuły przejęły na tym polu zadania wykonywane dotąd przez słabnącą "Gazetę Wyborczą"? A zewnętrzne stabilizatory III RP? Do jakiego stopnia Donald Tusk jest klientem Angeli Merkel? Na ile trwa w śmiertelnym uścisku z Władimirem Putinem?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 323 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 323 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. FV-57383 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej